Γενικά - Πνευματικά

Υγεία

Καλή υγεία σημαίνει, σωστή λειτουργία όλων των οργάνων.

Σωστή λειτουργία σημαίνει ισορροπία, όλων των βιοχημικών αντιδράσεων μέσα στον οργανισμό.

Για να μπορέσει να υπάρχει μια κατάσταση ισορροπίας στις βιοχημικές αντιδράσεις, ο οργανισμός είναι απαραίτητο να:

  • Έχει ισορροπημένη διατροφή
  • Έχει υγιή συναισθήματα
  • Έχει υγιές πνεύμα

Το υλικό σώμα τρέφεται με υλική, με συναισθηματική και με πνευματική τροφή.

Η τροφή επομένως είναι:

  • Υλική
  • Συναισθηματική
  • Πνευματική

Για να υπάρξει τέλεια αρμονία στην ανθρώπινη ύπαρξη είναι καλό να φροντίζουμε να τρεφόμαστε με καλής ποιότητας ύλη, συναίσθημα, πνεύμα.

 

Διατροφή

Το σώμα επιτελεί μια σειρά από αμέτρητες λειτουργίες που σίγουρα δεν μπορέσαμε ακόμα να τις καταγράψουμε…

Καταφέραμε να αναγνωρίσουμε με ποιους τρόπους ένα υλικό σώμα λειτουργεί, όσον αφορά το υλικό επίπεδο.

Έτσι μια σειρά από βιοχημικές αντιδράσεις ρυθμίζουν το μεταβολισμό και την ισορροπία της ανθρώπινης ύπαρξης.

Γνωρίζουμε τι ακριβώς χρειάζεται ένα υλικό σώμα για να κρατήσει την ισορροπία του δηλαδή την ΥΓΕΙΑ του:

  • Άφθονο νερό καλής ποιότητας (65% του σώματος είναι νερό)
  • Ισορροπία στην πρόσληψη βιταμινών, ιχνοστοιχείων, φυτικών ινών, υδατανθράκων, λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών
  • Στο σώμα μας υπάρχει ένας ισορροπιστής της καλής υγείας που ονομάζεται ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ο ρυθμιστής του pH του σώματος. Είναι αρμόδιο να κρατά σε ισορροπία τα οξέα με τις βάσεις.

Διατηρεί την οξεοβασική ισορροπία

Υγιές Ανοσοποιητικό Σύστημα  =  Ρυθμισμένη οξεοβασική ισορροπία

Το pH του αίματος πρέπει να είναι λίγο αλκαλικό pH ≃ 7,38
Έτσι διατηρείται η καλή υγεία και όλα τα όργανα λειτουργούν σωστά, δημιουργώντας τις λιγότερες δυνατόν φθορές...

 

Ισορροπία Οξέων – Βάσεων

Συμβουλές:

  • Πιες νερό καλό, αλκαλικό
  • Απόφυγε καφέ, μαύρο τσάι, αναψυκτικά
  • Απόφυγε συντηρητικά, χρωστικές, κονσέρβες
  • Απόφυγε γλυκαντικά χημικά. Ναι στη Stevia
  • Κράτα στο ψυγείο καρπούς και σαλάτες
  • Ανάπνεε διαφραγματικά
  • Κάνε σωστούς συνδυασμούς τροφών
  • Απόφυγε στρες
  • Χρησιμοποίησε σκόνη πράσινων λαχανικών καλής ποιότητας (χωρίς φύκια και μανιτάρια)

 

Ισορροπία Οξέων – Βάσεων

Ναι

  • Πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι, τυρί κλπ) με πράσινη σαλάτα
  • Φρούτα μόνα τους
  • Γάλα μόνο του
  • Καρποί + ξινά φρούτα
  • Καρποί + λαχανικά
  • Σιτηρά + λαχανικά
  • Avodado + λαχανικά

Όχι

  • Πρωτεΐνη (όξινη χώνεψη) με υδατάνθρακες (αλκαλική χώνεψη)
  • Δύο πρωτεΐνες μαζί (π.χ. κρέας με τυρί)
  • Πρωτεΐνη με λίπος, λάδι. Τα λίπη εμποδίζουν την έκκριση του γαστρικού υγρού που χρειάζεται η πρωτεΐνη για να χωνευτεί
  • Πρωτεΐνη με φρούτα
  • Καρποί + γλυκά φρούτα
  • Υδατάνθρακες με ξινά φρούτα

Last Updated ( Tuesday, 02 July 2013 18:24 )